PadrãoShiny
Gênero: 100%
Felicidade base: 0
Experiência base: 295
Taxa de captura: 10
Leveling: SlowMáx: 1.250.000 Exp.
EVs fornecidos: SpA +3Total: 3
Competitivo
In-Game
Abilities
Protosynthesis: Se Sunny Day estiver ativo ou o Pokémon usar um Booster Energy, o stat mais alto aumentará em 1,3x, ou em 1,5x se for a Speed.
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
185 232
360 454
70 137
135 269
86 157
168 309
127 207
251 410
84 155
164 304
72 139
139 273
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Moves que aprende
SV
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ancient Power Level up | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Body Press Level up Machine | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Calm Mind Level up Machine | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Charge Level up Machine | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Discharge Level up | 80 | 100 | 15 | 30% chance to paralyze adjacent Pokemon. | ||
Double-Edge Machine | 120 | 100 | 15 | Tem 33% de recoil. | ||
Draco Meteor Machine | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Cheer Machine | — | — | 15 | Ally: Crit ratio +1, or +2 if ally is Dragon-type. | ||
Dragon Hammer Level up Evento | 90 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Dragon Pulse Level up Machine Evento | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Tail Level up Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Earthquake Machine | 100 | 100 | 10 | Atinge Pokémon adjacentes. Causa o dobro de dano em Dig. | ||
Eerie Impulse Machine | — | 100 | 15 | Lowers the target's Sp Atk by 2. | ||
Electric Terrain Level up Machine | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Electroweb Machine | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the foe(s) Speed by 1. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Heavy Slam Machine | — | 100 | 10 | More power the heavier the user than the target. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Rising Voltage Level up Evento | 70 | 100 | 20 | Tem 2x de Power se o alvo estiver em Electric Terrain. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Shock Wave Level up | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Solar Beam Machine | 120 | 100 | 10 | Charges turn 1. Hits turn 2. No charge in sunlight. | ||
Stomp Level up | 65 | 100 | 20 | 30% chance to causar flinch. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Level up Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Supercell Slam Machine | 100 | 95 | 15 | User is hurt by 50% of its HP máximo if it misses. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Taunt Machine | — | 100 | 20 | Target can't use status Moves its next 3 turns. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Level up Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunderclap Level up Evento | 70 | 100 | 5 | Usually goes first. Fails if target is not attacking. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Twister Level up | 40 | 100 | 20 | 20% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zap Cannon Level up | 120 | 50 | 5 | 100% chance to paralyze the target. |
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Descrição In-game:
Violet
It bears resemblance to a Pokémon that became a hot topic for a short while after a paranormal magazine touted it as Raikou's ancestor.
Scarlet
It's said to incinerate everything around it with lightning launched from its fur. Very little is known about this creature.
Moves que aprende
Gen IX
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Stomp Level 1 | 65 | 100 | 20 | 30% chance to causar flinch. | ||
Twister Level 1 | 40 | 100 | 20 | 20% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Sunny Day Level 1 | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Ancient Power Level 1 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Shock Wave Level 1 | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Charge Level 7 | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Dragon Breath Level 14 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Electric Terrain Level 21 | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Discharge Level 28 | 80 | 100 | 15 | 30% chance to paralyze adjacent Pokemon. | ||
Dragon Tail Level 35 | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Calm Mind Level 42 | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Thunderclap Level 49 | 70 | 100 | 5 | Usually goes first. Fails if target is not attacking. | ||
Dragon Hammer Level 56 | 90 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Rising Voltage Level 63 | 70 | 100 | 20 | Tem 2x de Power se o alvo estiver em Electric Terrain. | ||
Dragon Pulse Level 70 | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Zap Cannon Level 77 | 120 | 50 | 5 | 100% chance to paralyze the target. | ||
Body Press Level 84 | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Thunder Level 91 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Body Press Machine | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Calm Mind Machine | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Charge Machine | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Double-Edge Machine | 120 | 100 | 15 | Tem 33% de recoil. | ||
Draco Meteor Machine | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Cheer Machine | — | — | 15 | Ally: Crit ratio +1, or +2 if ally is Dragon-type. | ||
Dragon Pulse Machine | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Earthquake Machine | 100 | 100 | 10 | Atinge Pokémon adjacentes. Causa o dobro de dano em Dig. | ||
Eerie Impulse Machine | — | 100 | 15 | Lowers the target's Sp Atk by 2. | ||
Electric Terrain Machine | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Electroweb Machine | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the foe(s) Speed by 1. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Heavy Slam Machine | — | 100 | 10 | More power the heavier the user than the target. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Solar Beam Machine | 120 | 100 | 10 | Charges turn 1. Hits turn 2. No charge in sunlight. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Supercell Slam Machine | 100 | 95 | 15 | User is hurt by 50% of its HP máximo if it misses. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Taunt Machine | — | 100 | 20 | Target can't use status Moves its next 3 turns. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |